מחקר מילות מפתח - כאן הכל מתחיל
השלב החשוב ביותר בקידום הוא להחליט מה מקדמים.
טרם התחלת קידום אורגני או ממומן, יש לבצע מחקר מילות מפתח מקיף ומדוקדק, על מנת להבין איך הגולשים מחפשים את השירות או המוצר שלכם בגוגל.
גוגל מעניק כלי עזר חינמי שנקרא כלי מילות מפתח שמאפשר לכל מי שמעוניין לפרסם אצלו לבדוק עבור כל מילת חיפוש או ביטוי חיפוש את כמות החיפושים החודשית הממוצעת אליו בגוגל, את רמת התחרותיות על אותו ביטוי והערכה כללית למחיר הממוצע שיש לשלם לקליק עבור פרסום ממומן.
כאשר נערוך עבורכם את מחקר מילות המפתח נבצע קודם כל בדיקה בתוך כלי מילות המפתח של גוגל את כמות החיפושים החודשית עבור הביטויים הרלוונטים לתחום העיסוק שלכם. גוגל מראה בנוסף, נתונים עבור מילות חיפוש קרובות כך שהוא בעצם עוזר לנו לגלות ביטויי חיפוש נוספים רלוונטיים לתחום שלאו דווקא חשבנו עליהם באופן אינטואיטיבי.
מחקר מילות המפתח מצידנו לא כולל רק בדיקה של הנתונים שגוגל מציג בכלי מילות המפתח אלא גם ביצוע חיפוש בפועל, בדיקה של דף התוצאות בגוגל, מחקר על המתחרים במילות המפתח ועוד.. על מנת שנוכל לקבל הערכה אמיתית ומקצועית של רמת התחרותיות, סיכויי הצלחת הקידום פר ביטוי, העלות וזמן העבודה הנדרשים.
לא תמיד נכון לקדם דווקא בביטויים המחופשים ביותר, כיוון שהתחרות בהם בד"כ קשה ובלי תקציב מתאים, אתר חזק ונכונות להשקעה מרובה באתר גם מצידכם סיכויי ההגעה למקומות הראשונים בפרק זמן סביר נמוכה מאד וההשקעה הכספית שלכם בעצם מעלה חרס.
מצד שני, אין טעם לבחור ביטויים שכמות החיפושים החודשית שלהם קטנה עד לא קיימת, שכן אז אפשר להגיע מהר מאד למיקומים גבוהים, אבל תוצאות עסקיות אין.
החוכמה היא להגיע לתמהיל ביטויים שהגעה לתוצאות בו היא ריאלית לאתר שלכם ובהתאם לתקציב שלכם.
מחקר מילים נכון הוא המפתח הראשון להצלחה של קידום אתר מוצלח.
מחפשים חברה מקצועית שתעשה עבורכם מחקר מילים איכותי? בואו לשמוע עוד על שירותי הקידום אורגני והקידום הממומן שלנו.
מאמרים נוספים:
קידום אורגני או קידום ממומן - מה עדיף?
כלים שימושיים לקידום אתרים