ניהול פייסבוק
בשונה מקמפיין ppc בגוגל בו המודעות נחשפות לגולשים שמבצעים חיפוש אקטיבי למוצר / שירות, החשיפה בקמפיין ממומן בפייסבוק נעשית פר הגדרה מדויקת של קהל היעד הרלוונטי שלכם.
איפיון קהל היעד נעשה עפ"י חתכים שונים של גיל / מצב משפחתי / השכלה / אזור מגורים / תחומי עניין ועוד...
החשיפה גדולה ומשמעותית ומגיעה ישירות לקהל יעד רלוונטי.
הפרסום בפייסבוק יכול להיות מונחה hardsale או לחילופין איסוף "לייקים" הבונים מעין מועדון לקוחות שנחשף בהמשך לפרסומים השונים שלכם.
אפסייט מציעה חבילת פרסום מקיפה בפייסבוק - חבילת ניהול עמוד עסקי בפייסבוק + פרסום בפייסבוק וקידום פוסטים (PPC)
מרכיבי החבילה:
איפיון והקמת קמפיין
יחד נאפיין את קהלי היעד של הקמפיין שלכם.אחרי איסוף המידע הדרוש נבצע עבורכם את הקמת מבנה הקמפיין הראשוני.
ניהול שוטף
ניהול שוטף של הקמפיין, ניתוח תוצאות וביצוע שינויים תוך כדי תנועה לשיפור האופטימיזציה.
דיווח שבועי
קבלת דו"ח שבועי מפורט על הקמפיין כולל מסקנות במידה ויש כאלה.
שליטה און ליין בתקציב
הפרסום בפייסבוק מאפשר שליטה מלאה בהוצאות הפרסום ושינויים און ליין בהתאם למדידה וניתוח תוצאות.
מועדון לקוחות אינטרנטי
איסוף לייקים איכותיים לעמוד הפייסבוק שלכם יוצר עבורכם מעין מועדון לקוחות אינטרנטי שנחשף באופן שוטף לפרסומים שלכם.
חשיפה נרחבת לקהל יעד רלוונטי
פייסבוק הוא האתר השני הנצפה ביותר בעולם והשלישי בישראל. אתם מחליטים מי קהל היעד שייחשף למודעות שלכם.
מנהל פרויקט אישי
לאורך כל הפרויקט ילווה אתכם מנהל פרויקט אישי, שילמד את הצרכים הספציפים שלכם וילווה אתכם עד להצלחה.