פרסום ברשת המדיה
קמפיין display
פרסום ברשת המדיה של גוגל מאפשר לבעלי אתרים לפרסם את שירותיהם באתרים שמוקצים בהם שטחים לפרסומות של גוגל.
היתרון לעומת רשת החיפוש הוא כמות חשיפות גדולה באלפי מונים. הלקוחות הפוטנציאלים "פוגשים" את המודעות שלכם בכל רחבי הרשת.
רשת המדיה מאפשרת חשיפה באתרי אינטרנט בעלי תנועה רבה ופורטלים גדולים ומוכרים שהפרסופ בהם באופן ישיר עולה סכומי כסף אדירים.
גולש שקורא תכנים הלקוחים מעולם התוכן של המוצר / שירות שאתם מציעים נחשף למודעה שלכם תוך כדי קריאה - כך למעשה אתם נחשפים לגולשים רלוונטיים.
לרשת המדיה מספר יתרונות בולטים שהופכים אותה לחלק חשוב בתמהיל השיווק הדיגיטלי שלכם.
אפסייט מציעה חבילת פרסום מקיפה ברשת המדיה - EXTRA DISPLAY
מרכיבי החבילה:
איפיון והקמת קמפיין
יחד נאפיין את קהלי היעד של הקמפיין שלכם, באילו אתרים גולשים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. אחרי איסוף המידע הדרוש נבצע עבורכם את הקמת מבנה הקמפיין הראשוני.
ניהול שוטף
ניהול שוטף של הקמפיין, ניתוח תוצאות וביצוע שינויים תוך כדי תנועה לשיפור האופטימיזציה.
דיווח שבועי
קבלת דו"ח שבועי מפורט על קמפיין המדיה כולל מסקנות במידה ויש כאלה.
מיקוד טקסטואלי
המודעות שלכם מוגשות באתרים אשר קיים בתוכן שלהם הקשר טקסטואלי למודעה / האתר שלכם.
מגוון רחב של סוגי מודעות
ניתן לפרסם מודעות טקסטואליות, תמונות או באנרים.
עלות נמוכה
העלות לקליק ברשת התוכן בד"כ נמוכה יותר מברשת החיפוש ומאפשרת לכם להופיע באתרים גדולים ומוכרים כדוגמת: MAKO , YNET , הארץ ו- !WALLA.
מנהל פרויקט אישי
לאורך כל הפרויקט ילווה אתכם מנהל פרויקט אישי, שילמד את הצרכים הספציפים שלכם וילווה אתכם עד להצלחה.